Tuleviku-uurijad ja karjääriteadlased on saanud jälile saladusele, mida inimesed töökohalt tegelikult ootavad ja millal nende silmad säravad ning töö on kantud pühendumisest ja huvist.
Ometi pole see tööandjate jaoks alati rõõmustav teadmine, sest nõuab varasemast erinevat lähenemist ja uusi meetodeid, mida rakendada. Tihti aga napib selleks aega, oskusi ja raha.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.