• 17.08.20, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Koroonakriis pani inimesed vaidlema

Märtsist juulini ehk ajaperioodil, mida ilmestab koroonakriis ja selle järelmõjud, kasvas õiguslike vaidluste arv aasta varasemaga võrreldes 70%, näitab ERGO õigusabikulude kindlustuse statistika.
Koroonakriis pani inimesed vaidlema
  • Foto: Unsplash
„Koroonakriis kasvatas õiguslike vaidluste arvu märgatavalt, aga kuna paljud ettevõtted alles tegelevad või alustavad töötajate koondamisega, võib arvata, et suurem vaidluste laine seisab veel ees. Muutuste ajal vajavad inimesed varasemast rohkem juriidilist abi ning omalt poolt julgustan kõiki oma õiguste eest seisma,“ ütles ERGO õigusabikulude kindlustuse ärijuht Maiko Kalvet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele