Jaeketi müüjad Austraalias annavad vastulöögi poekülastajate sõimule, kes võitlevad kauplustes kehtestatud reeglite vastu.
Nimelt kannavad nad ja ka teiste jaekettide töötajad rinnamärke, millega tuletavad klientidele meelde, et nad on kellegi ema, isa, poeg või tütar. Mõte on selles, et enese kellegi pereliikmena määratlemine paneb kliendid neid isegi lahkhelide korral viisakalt kohtlema.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.