Jaeketi müüjad Austraalias annavad vastulöögi poekülastajate sõimule, kes võitlevad kauplustes kehtestatud reeglite vastu.
Nimelt kannavad nad ja ka teiste jaekettide töötajad rinnamärke, millega tuletavad klientidele meelde, et nad on kellegi ema, isa, poeg või tütar. Mõte on selles, et enese kellegi pereliikmena määratlemine paneb kliendid neid isegi lahkhelide korral viisakalt kohtlema.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.