• 18.09.20, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUSTRAALIA: Woolworthi võimas sõnum kuritahtlikele klientidele

Jaeketi müüjad Austraalias annavad vastulöögi poekülastajate sõimule, kes võitlevad kauplustes kehtestatud reeglite vastu.
AUSTRAALIA: Woolworthi võimas sõnum kuritahtlikele klientidele
  • Foto: Pixabay
Nimelt kannavad nad ja ka teiste jaekettide töötajad rinnamärke, millega tuletavad klientidele meelde, et nad on kellegi ema, isa, poeg või tütar. Mõte on selles, et enese kellegi pereliikmena määratlemine paneb kliendid neid isegi lahkhelide korral viisakalt kohtlema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele