OKR (inglise keelest tulenev akronüüm „Objectives and Key Results”) on eesmärkide püstitamise ning nende elluviimise jälgmise raamistik ja tulemusjuhtimise tööriist, mis on viimasel aastakümnel pälvinud üha enam tähelepanu ja rakendamist. See toetub põhimõttele, et eesmärgid on võti organisatsioonilise edu saavutamisel.

- PersonaliDisaini tegevjuht ja koolitaja Hanna Jõgi
- Foto: erakogu
OKR-ide loojaks peetakse Andy Grove’i, kuid suurema populaarsuse saavutas raamistik John Doerri käe läbi, kes tõi selle 1999. aastal Google’isse. Eestis on OKR-id kasutusel eelkõige tehnoloogiaettevõtete ja idufirmade seas, kuid on järjest enam liikumas ka teistesse sektoritesse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.