OKR (inglise keelest tulenev akronüüm „Objectives and Key Results”) on eesmärkide püstitamise ning nende elluviimise jälgmise raamistik ja tulemusjuhtimise tööriist, mis on viimasel aastakümnel pälvinud üha enam tähelepanu ja rakendamist. See toetub põhimõttele, et eesmärgid on võti organisatsioonilise edu saavutamisel.

- PersonaliDisaini tegevjuht ja koolitaja Hanna Jõgi
- Foto: erakogu
OKR-ide loojaks peetakse Andy Grove’i, kuid suurema populaarsuse saavutas raamistik John Doerri käe läbi, kes tõi selle 1999. aastal Google’isse. Eestis on OKR-id kasutusel eelkõige tehnoloogiaettevõtete ja idufirmade seas, kuid on järjest enam liikumas ka teistesse sektoritesse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehisintellekti ja andmepõhiste otsuste roll ettevõtetes kasvab kiiremini kui kunagi varem. Ometi tunnevad paljud töötajad, et need teemad on liiga tehnilised või keerulised – justkui kuuluks masinõpe ainult IT-spetsialistidele. Tegelikult on pilt vastupidine: andmevõimekus on saanud oluliseks osaks pea igas ametis, olgu tegu klienditeekonna kujundaja, tootmisjuhi või analüütikuga.