Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kui küberteadlik on sinu töötaja?
Mida saab ettevõte teha selleks, et töötajate seas küberohte paremini teadvustada? Kuidas suurendada teadlikkust õngitsuskirjade leviku ja andmelekete kohta? Neist asjust rääkis lähemalt Elisa infoturbejuht Mai Kraft.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.