Ainult tellijatele
Autor: Personaliuudised.ee • 4. veebruar 2021
Ainult tellijatele

6 soovitust, kuidas kodukontoris kehalist ülekoormust vältida

Pidev kodukontoris töötamine tähendab, et ka tööasendid muutuvad võrreldes sellega, kuidas me iga päev kontoris laua taga töötame. Kuigi kodukontoris on tööasendid vabalt valitavad, siis 8-tunnise tööpäeva puhul tuleks sellele vaatama hoolega vältida sundasendeid ja sellest tekkivaid keha ülekoormusvigastusi.
Sellises asendis töötades võib kael pika peale kangeks jääda.
Autor: Pexels

Qvalitas Arstikeskuse manuaalterapeut ja spordiarst dr Gunnar Männik annab soovitusi, mida kodukontoris töötades iga päev jälgida.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Helle-Mai LambingPersonaliuudised.ee toimetajaTel:
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230