• 18.02.21, 05:46

Millal peaks aitama hädasolevat töötajat?

Juhid investeerivad sageli liiga palju töötaja „päästmisse” – kas nende värbamiskulu tagasiteenimiseks või ekslikust kohusetundest.
Millal peaks aitama hädasolevat töötajat?
  • Foto: Unsplash
Ettevõtja tegutseb veendumusega, et suudab muuta maailma. Nii võib olla raske tunnistada, et isegi kui püütakse lahendada eluasemekriisi, luua eetilist tehisintellekti või demokratiseerida kosmoseuurimist, ei õnnestu kunagi muuta teist inimest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.02.25, 14:29
Ärata oma meeskond talveunest! Tule Lottemaale!
Murrad pead, kuidas oma tiim talveunest üles raputada ja uue energiaga varustada? Lottemaa on just see koht, kuhu sa oma meeskonnaga tulema pead, sest loovus voolab siin vabalt ringi, mõtted lendavad kõrgelt ja ideed on värsked.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele