Juhid investeerivad sageli liiga palju töötaja „päästmisse” – kas nende värbamiskulu tagasiteenimiseks või ekslikust kohusetundest.
Ettevõtja tegutseb veendumusega, et suudab muuta maailma. Nii võib olla raske tunnistada, et isegi kui püütakse lahendada eluasemekriisi, luua eetilist tehisintellekti või demokratiseerida kosmoseuurimist, ei õnnestu kunagi muuta teist inimest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.