• 18.02.21, 05:46

Millal peaks aitama hädasolevat töötajat?

Juhid investeerivad sageli liiga palju töötaja „päästmisse” – kas nende värbamiskulu tagasiteenimiseks või ekslikust kohusetundest.
Millal peaks aitama hädasolevat töötajat?
  • Foto: Unsplash
Ettevõtja tegutseb veendumusega, et suudab muuta maailma. Nii võib olla raske tunnistada, et isegi kui püütakse lahendada eluasemekriisi, luua eetilist tehisintellekti või demokratiseerida kosmoseuurimist, ei õnnestu kunagi muuta teist inimest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 14:23
Mobiilne kokteilibaar Booze Mule tuleb kohale ja tõmbab sündmuse käima
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele