Autor: Personaliuudised.ee • 18. veebruar 2021

Millal peaks aitama hädasolevat töötajat?

Juhid investeerivad sageli liiga palju töötaja „päästmisse” – kas nende värbamiskulu tagasiteenimiseks või ekslikust kohusetundest.
Foto: Unsplash

Ettevõtja tegutseb veendumusega, et suudab muuta maailma. Nii võib olla raske tunnistada, et isegi kui püütakse lahendada eluasemekriisi, luua eetilist tehisintellekti või demokratiseerida kosmoseuurimist, ei õnnestu kunagi muuta teist inimest.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456