• 18.02.21, 05:46

Millal peaks aitama hädasolevat töötajat?

Juhid investeerivad sageli liiga palju töötaja „päästmisse” – kas nende värbamiskulu tagasiteenimiseks või ekslikust kohusetundest.
Millal peaks aitama hädasolevat töötajat?
  • Foto: Unsplash
Ettevõtja tegutseb veendumusega, et suudab muuta maailma. Nii võib olla raske tunnistada, et isegi kui püütakse lahendada eluasemekriisi, luua eetilist tehisintellekti või demokratiseerida kosmoseuurimist, ei õnnestu kunagi muuta teist inimest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.04.25, 11:05
Suurim valik tööpakkumisi on CV.ee tööportaalis
Suurima arvu tööpakkumisi leiad CV.ee tööportaalist – kinnitavad 2025. aasta värsked andmed.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele