• 26.03.21, 09:20

Ületöötamine – ühe juhi lugu

Üks mu coaching'u kliente ütles mulle hiljuti, et aeg-ajalt tundub talle, et tema organisatsioon on üles ehitatud ületöötamisele ja tööstress aina kerib. Kas ületöötamine pole mitte refrään, mis pidevalt kordub meie eludes juba Tammsaare aegadest?
Ületöötamine – ühe juhi lugu
Panin kirja ühe juhi mõtted, kelle juhiks kujunemist ja karjääri olen viimase 25 aasta jooksul näinud ja kes on ületöötamise teema taltsutanud. Sellega on ta olnud mulle suureks eeskujuks. Ehk leiad ka enda jaoks midagi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele