Üks mu coaching'u kliente ütles mulle hiljuti, et aeg-ajalt tundub talle, et tema organisatsioon on üles ehitatud ületöötamisele ja tööstress aina kerib. Kas ületöötamine pole mitte refrään, mis pidevalt kordub meie eludes juba Tammsaare aegadest?
Panin kirja ühe juhi mõtted, kelle juhiks kujunemist ja karjääri olen viimase 25 aasta jooksul näinud ja kes on ületöötamise teema taltsutanud. Sellega on ta olnud mulle suureks eeskujuks. Ehk leiad ka enda jaoks midagi.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.