Kuidas arenguvestlust edukalt läbi viia ja mida peab arvestama nüüdses uues reaalsuses, selgitab Elisa personalivaldkonna juht Kaija Teemägi.

- Kaija Teemägi
- Foto: Jake Farra
Arenguvestlus on üks juhtimisteenuse komponentidest, mida juht oma inimestele pakub. Jutuajamise mõte on tagasi vaadata möödunud perioodile ja arutada tuleviku arengusuundi. Kui eetri räägib täis juht, ei täida arenguvestlus enda eesmärki. Juht peaks olema selles rollis kui käsn, mis imab info endasse, kuulab ja analüüsib. Kui tahad, et arenguvestlustest tõesti inimeste arendamisel kasu oleks ning see poleks lihtsalt linnuke tööde nimekirjas, tasub panustada läbimõeldud tegutsemisele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.