Autorid: Kaire Tammer, Taavi Tammpere • 19. aprill 2021

Sotsiaalmeedia ABC personalitöötajale

Aina enam tundub, et passiivsest kuulutusest tööportaalis jääb väheks ja tööandja peab end turundama kanalites, sh sotsiaalmeedias, kus tema potentsiaalsed kandidaadid aega veedavad. Sotsiaalmeedia on abiks nii tööandja brändi tutvustamisel kui ka konkreetselt töötajate värbamisel ja töökuulutuste levitamisel. Seega on baasteadmised ja kaasalöömine ettevõtte turunduses vajalikud ka personalitöötajale.
Foto: Unsplash

13 lihtsat nõuannet, mida sotsiaalmeediakanalit valides ja sisu luues silmas pidada

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456