• 27.04.21, 07:55

Kuidas õigesti töötasu arvestada, kui tööd pole anda?

Seoses COVID-19 levikuga rakendas ettevõte töölepingu seaduse § 35 ja sellest lähtudes tuleb aprillikuu töötasud arvestada keskmise töötasuna. Kuidas on õige neid arvestada? Töötaja oli vahepeal ka haiguslehel.
Kuidas õigesti töötasu arvestada, kui tööd pole anda?
  • Foto: Pexels
Personali Praktiku lugeja küsimusele vastab Tööinspektsiooni juhtiv nõustamisjurist Greete Kaar.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele