Kui on töösoovija kord tööintervjuu tegijale küsimusi esitada, võiksid need olla sisukad ja mõtlemapanevad.
Intervjuu on hästi läinud. Tutvustasite oma oskusi mõjusalt ja vestlesite meeldivalt. Ajasite neid isegi naerma. Nüüd tuleb kardetud viimane küsimus: „Kas teil on meile küsimusi?” – „Jaa, ikka. Rääkisite te tõesti ausalt sellest, kuidas siin töötada on? Kes on kontori kõige kõvem klatšija? Mida ma hakkan selle ettevõtte juures armastama ja vihkama?” Neid küsimusi tavaliselt intervjuu ajal vabalt küsida ei saa. Selle asemel võiks kasutada seda aega selleks, et esitada küsimusi, mis võivad värbajatele muljet avaldada ja tuua välja olulist informatsiooni. Valmis võiksid olla näiteks järgmised küsimused.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.