• 28.04.21, 12:35

5 viga, mida töötajatega tähtsaid vestlusi pidades vältida

Vestlustel on väga pinnapealselt vaadates kaks poolt – rääkimine ja kuulamine. See, kui üks pool peab monoloogi või „loengut“, kaaperdades sellega kogu teema, ei ole veel vestlus.
PersonaliDisaini tegevjuht ja koolitaja Hanna Jõgi
  • PersonaliDisaini tegevjuht ja koolitaja Hanna Jõgi
On mitmeid üsnagi automaatseid vigu, mida me suheldes kõik rohkem või vähem teeme ning millega kogemata oma vestlusi tegelikult saboteerime. Järgnevaid klassikalisi vigu lugedes tasub mõelda, milliseid eksimusi, millistes olukordades kõige sagedasemalt ise tegema kipud. Nii õpid sarnaseid situatsioone tulevikus paremini vestluse käigus märkama ja sealt edasi teadlikumalt enda reaktsioone juhtima.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.05.25, 12:07
Tark tööajaarvestus loob korra majja
„Kui tööaega registreeritakse seadmete abil, siis kaob ära üks inimlik faktor – soov aega omakasu eesmärgil painutada,” selgitab kassa-, läbipääsu-, töö- ja tööajaarvestuse süsteemide arendaja Ektaco konsultant Marko Kizant. „Kui inimene teab, et iga minut fikseeritakse, kaob tal motivatsioon süsteemiga mängida. See tekitab distsipliini, sest kõik teavad, et töötatakse samadel alustel.”

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele