Pandeemia tõmbas tähelepanu töötajate kaasamisele ja digioskuste arendamisele
Hiljuti avaldas Economist Intelligence Unit (EIU) põhjalikud uuringutulemused selle kohta, kuidas tehnoloogia, äri ja inimeste omavaheline suhe COVID-19 pandeemia ajal arenes. EIU uuris kaheksa erineva tööstusharu ärijuhtidelt väljakutseid ja võimalusi, mida pandeemia organisatsioonidele tekitas ja kuidas digitaalsed algatused uue reaalsusega silmitsi seisid.
Autor: Pixabay
Valdavalt tõid ärijuhid kohanemisvõime võtmeks digitaalse valmisoleku. Massiline kaugtööle üleminek tõi kaasa ka suurema tähelepanu töötajate kaasamisele ning lisaväärtust pakkuvad teemad, nagu töötajate oskuste arendamine, heaolu ja püsiva kasu loomine kogu ühiskonnale, on nüüd paljude organisatsioonide ümberkujundamise kava eesotsas.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Personaliuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.