• 17.05.21, 09:17

Pandeemia tõmbas tähelepanu töötajate kaasamisele ja digioskuste arendamisele

Hiljuti avaldas Economist Intelligence Unit (EIU) põhjalikud uuringutulemused selle kohta, kuidas tehnoloogia, äri ja inimeste omavaheline suhe COVID-19 pandeemia ajal arenes. EIU uuris kaheksa erineva tööstusharu ärijuhtidelt väljakutseid ja võimalusi, mida pandeemia organisatsioonidele tekitas ja kuidas digitaalsed algatused uue reaalsusega silmitsi seisid.
Pandeemia tõmbas tähelepanu töötajate kaasamisele ja digioskuste arendamisele
  • Foto: Pixabay
Valdavalt tõid ärijuhid kohanemisvõime võtmeks digitaalse valmisoleku. Massiline kaugtööle üleminek tõi kaasa ka suurema tähelepanu töötajate kaasamisele ning lisaväärtust pakkuvad teemad, nagu töötajate oskuste arendamine, heaolu ja püsiva kasu loomine kogu ühiskonnale, on nüüd paljude organisatsioonide ümberkujundamise kava eesotsas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele