Kuidas korraldada tulemuslikke personaliuuringuid?
Põhjuseid personaliuuringute tegemiseks võib olla erinevaid: alates soovist inimesi sisuliselt juhtimisprotsessidesse kaasata ja mõistmisest, et selleta ei suuda ettevõte oma parimaid tulemusi saavutada ning lõpetades faktiga, et uuringud on kõrgemalt poolt ette kirjutatud.
Motichecki müügi- ja kasvujuht Pille Parind-Nisula
Töötajakogemuse kaardistamine ja arendamine on üks olulistest hetketrendidest personalivaldkonnas ja töötajate puudus koos globaalse talendijahiga muudab teema aktuaalseks kõigile juhtidele ja personalispetsialistidele. Kuidas siis kõige selle keskel personaliuuringuid tulemuslikult korraldada?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Personaliuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.