Ainult tellijatele
Autor: Pille Parind-Nisula • 19. oktoober 2021
Ainult tellijatele

Kuidas korraldada tulemuslikke personaliuuringuid?

Põhjuseid personaliuuringute tegemiseks võib olla erinevaid: alates soovist inimesi sisuliselt juhtimisprotsessidesse kaasata ja mõistmisest, et selleta ei suuda ettevõte oma parimaid tulemusi saavutada ning lõpetades faktiga, et uuringud on kõrgemalt poolt ette kirjutatud.
Motichecki müügi- ja kasvujuht Pille Parind-Nisula

Töötajakogemuse kaardistamine ja arendamine on üks olulistest hetketrendidest personalivaldkonnas ja töötajate puudus koos globaalse talendijahiga muudab teema aktuaalseks kõigile juhtidele ja personalispetsialistidele. Kuidas siis kõige selle keskel personaliuuringuid tulemuslikult korraldada?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456