Maailm olevat talentide tsunami ootel, sest väga paljud töötajad on valmis praeguselt töökohalt lahkuma. Atraktiivse töötaja väärtuspakkumise loomine peaks aitama ettevõttel tööotsijate seas silma paista.

- Testlio tasustamise ja soodustuste juht Evert Kraav
- Foto: Meeli Küttim
Aina rohkem mõistetakse, et töötamine ei ole lihtsalt palga teenimine, vaid peab sobituma töötaja isikliku elu ja väärtustega. Seda oli varem märgata noorte hulgas, aga tundub, et samasuguse arusaamani on jõudnud ka kogenud töötajad. Tööotsijate tähelepanu püüdva väärtuspakkumise alustala on muidugi töötasu, aga kuna seda pakuvad kõik tööandjad, siis eristumiseks oleks vaja keskenduda töökultuurile ning hüvedele, mis kandidaate kõnetavad. Tutvustan lähemalt hüvesid ja soodustusi, mis Eestis seni vähem levinud on ning aitaks tööandjal teiste seas välja paista.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Kui tööaega registreeritakse seadmete abil, siis kaob ära üks inimlik faktor – soov aega omakasu eesmärgil painutada,” selgitab kassa-, läbipääsu-, töö- ja tööajaarvestuse süsteemide arendaja Ektaco konsultant Marko Kizant. „Kui inimene teab, et iga minut fikseeritakse, kaob tal motivatsioon süsteemiga mängida. See tekitab distsipliini, sest kõik teavad, et töötatakse samadel alustel.”