Eesti parim värbamisturundustegu on Lidli massvärbamise kampaania
Täna autasustati 2021. aasta parimaid värbamisturundustegusid ja kõige edukamat värbajat konkursil „KICKOFF 2022 värbamisturundusauhinnad“. Sel aastal laekus konkursile rekordilised 41 värbamisturundusteo ja 47 aasta värbaja nominatsiooni.
Lidli personali otsimise kampaania pälvis tunnustuse.
Foto: Liis Treimann
Personali ja turunduse valdkonna ekspertidest koosneva žürii hinnangul oli 2021. aasta parim värbamisturundustegu Lidli tööandja turunduse ja massvärbamise kampaania. Silmapaistvaimaks värbajaks valiti Julia Jolkin IT Talentist.
Soovitused, mida silmas pidada personalitarkvara valimisel
Töötajad tahavad tööandjalt samasugust kasutajakogemust, nagu saavad iga päev muid teenuseid kasutades, olgu selleks äpi kaudu söögi tellimine või laste andmete vaatamine eKoolis.