Eesti parim värbamisturundustegu on Lidli massvärbamise kampaania
Täna autasustati 2021. aasta parimaid värbamisturundustegusid ja kõige edukamat värbajat konkursil „KICKOFF 2022 värbamisturundusauhinnad“. Sel aastal laekus konkursile rekordilised 41 värbamisturundusteo ja 47 aasta värbaja nominatsiooni.
Lidli personali otsimise kampaania pälvis tunnustuse.
Foto: Liis Treimann
Personali ja turunduse valdkonna ekspertidest koosneva žürii hinnangul oli 2021. aasta parim värbamisturundustegu Lidli tööandja turunduse ja massvärbamise kampaania. Silmapaistvaimaks värbajaks valiti Julia Jolkin IT Talentist.
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.