• 06.04.22, 13:06

Testlio kogemus: rahvusvahelise tööandja kuvandi loomine oma inimeste kaudu

Tihedas konkurentsis heade kandidaatide pärast on eriti oluline leida tee inimeste teadvusesse juba enne, kui neile pakkumise teete. Kuidas seda tõhusalt ja ehedalt teha?
Carina Mättikas, Testlio tööandja brändingu juht.
  • Carina Mättikas, Testlio tööandja brändingu juht.
USA turundusagentuur MKT1 lähenes oma blogiartiklis turundusfunktsiooni ülesehitamisele paralleeliga töötavast mootorist. Mootori tööle saamiseks on kõigepealt vaja kütust ning tänu kütusele toodab masin energiat, millega oma eesmärk täita. Samast vaatevinklist saab läheneda ka turundusele ja tuua see tööandja konteksti. Eesmärk on tõsta ettevõtte tuntust tööandjana, kütuseks on turundusmaterjalid ning mootoriks kommunikatsioonikanalid. Niisiis algab tööandja kuvandi loomine kütuse ehk antud olukorras tööandja-teemalise materjali loomisest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 14:23
Mobiilne kokteilibaar Booze Mule tuleb kohale ja tõmbab sündmuse käima
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele