Tihedas konkurentsis heade kandidaatide pärast on eriti oluline leida tee inimeste teadvusesse juba enne, kui neile pakkumise teete. Kuidas seda tõhusalt ja ehedalt teha?

- Carina Mättikas, Testlio tööandja brändingu juht.
USA turundusagentuur MKT1 lähenes oma blogiartiklis turundusfunktsiooni ülesehitamisele paralleeliga töötavast mootorist. Mootori tööle saamiseks on kõigepealt vaja kütust ning tänu kütusele toodab masin energiat, millega oma eesmärk täita. Samast vaatevinklist saab läheneda ka turundusele ja tuua see tööandja konteksti. Eesmärk on tõsta ettevõtte tuntust tööandjana, kütuseks on turundusmaterjalid ning mootoriks kommunikatsioonikanalid. Niisiis algab tööandja kuvandi loomine kütuse ehk antud olukorras tööandja-teemalise materjali loomisest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.