• 26.04.22, 11:00

7 viisi, kuidas oma ettevõtet kriisiks ette valmistada

Kriisid jagunevad kolmeks: enda tegevusest tulenev, pahatahtliku ründe tagajärjel tekkinud ja regionaalne või globaalne kriis. Kuigi kõik loetletud olukorrad on olemuselt erinevad, tekitavad nad sellest hoolimata ettevõttele majanduslikku kahju.
Koolitaja Simmo Saar jagab nõuandeid, kuidas kriisile võimalikult enesekindlalt vastu astuda.
  • Koolitaja Simmo Saar jagab nõuandeid, kuidas kriisile võimalikult enesekindlalt vastu astuda.
  • Foto: Äripäeva Akadeemia
Kuigi sajaprotsendiliselt ei saa kunagi hädaoruks valmistuda, võiksid siiski veenduda, et:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele