Tööandjad teadvustavad tugeva organisatsioonikultuuri tähtsust, aga paljudel on seda raske saavutada. Tähtis roll on personalitöötajatel, töötaja kuulamisest kuni juhatuses muutuste tegemiseni.
Õnnelikkus, loovus, tulemuslikkus. Ülimalt konkurentsitihedas pandeemiajärgses keskkonnas teavad personalitöötajad hästi, kui oluline on kultuur massiga sammu pidamisel ja sellest eristumisel. Aga kuidas saavad personalitöötajad seda positiivset kultuuri tagant tõugata ja vältida kulukate mainevigade tegemist?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.