• 22.09.22, 10:00

Kas ma tegelikult tean, kuidas mu inimesed end tunnevad?

Tunnen personaliinimesena rõõmu eelkõige selle üle, et elame ja töötame nii huvitaval ajal. Pikka aega personalijuhi ametis olnuna olen siiralt tänulik võimaluse eest tegutseda nii paljude ettevõtete ja organisatsioonide sees, eesotsas ja/või kõrval. Ise panustades olen saanud ka kõrvalt jälgida ja võrrelda ning mõtteid koguda.
Eela Velström: "Kui töötajal on ebatervislike eluviiside või emotsionaalse madalseisu tõttu energiapuudus, ei ole paraku enam meeskonna ega juhi võimuses teda toetada ja ka töö tulemuslikkust eriti suurendada."
  • Eela Velström: "Kui töötajal on ebatervislike eluviiside või emotsionaalse madalseisu tõttu energiapuudus, ei ole paraku enam meeskonna ega juhi võimuses teda toetada ja ka töö tulemuslikkust eriti suurendada."
Eelmistel kümnenditel polnud teab mis raske olla hea tööandja. (Kuri)kuulsatel 1990. aastatel ei pidanud olema eriti loov ega strateegiline, et silma paista. Piisas rahvusvahelisest tuntud brändi kogemusest ja toest või uudsest valdkonnast (uudsust toona jagus), euroremondiga kenamaks muudetud töökeskkonnast, kiirest karjäärivõimalusest, kindlast palgast. Head tööandjad said töötajaid valida hoolega, kuigi nõuded olid tänapäevases kontekstis ranged ja sageli isegi piiravad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele