Autor: Piret Kask, Circle K Eesti AS-i personalidirektor • 14. märts 2023
Kuidas kaitsta oma teenindavat personali klientide kiusu eest
42,3% teenindusvaldkonna töötajatest on kogenud viimase aasta jooksul kiusamist, mida on põhjustanud kliendid, selgus Circle K korraldatud uuringust.
Foto: Pexels
Möödunud aasta suve lõpus alustas Circle K kampaaniat „Palun ole heasoovlik meie töötajate vastu“. Eesmärk oli kutsuda kliente käituma teenindusjaamades töötajatega viisakalt. Sellega paralleelselt korraldati ka uuring, millega sooviti välja selgitada, kuivõrd on töötajad kogenud kiusamist, ahistamist ja kehalist vägivalda.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.