• 14.03.23, 10:00

Kuidas kaitsta oma teenindavat personali klientide kiusu eest

42,3% teenindusvaldkonna töötajatest on kogenud viimase aasta jooksul kiusamist, mida on põhjustanud kliendid, selgus Circle K korraldatud uuringust.
Kuidas kaitsta oma teenindavat personali klientide kiusu eest
  • Foto: Pexels
Möödunud aasta suve lõpus alustas Circle K kampaaniat „Palun ole heasoovlik meie töötajate vastu“. Eesmärk oli kutsuda kliente käituma teenindusjaamades töötajatega viisakalt. Sellega paralleelselt korraldati ka uuring, millega sooviti välja selgitada, kuivõrd on töötajad kogenud kiusamist, ahistamist ja kehalist vägivalda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 17:36
Kuidas täpse tööajaarvestusega aja- ja rahapõletamist vältida?
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele