Püsiva konkurentsieelise saavutamiseks on ettevõtetel vaja järjepidevalt tegeleda uute ja olemasolevate toodete või teenuste arendamisega, maksimaalselt kõrge kasutaja-, kliendi- ja töötajakogemuse tagamisega ning organisatsiooni- ja juhtimiskultuuri kvaliteedi edendamisega.
Seda kõike tuleb teha olukorras, kus töötajate ootused tööandjatele on muutunud märksa kõrgemaks ja võimekaid töötajaid on keerulisem hoida ning uute talentide järele küünitavad paralleelselt mitme juhi käed. Kasvab nii palgasurve kui ka soov üha enam oma töös ja inimsuhetes tähenduslikkust ja õnne leida. Üksikisiku tasandil on rohkem kui kunagi varem võtmeküsimuseks enesejuhtimise ja õppimisvõimekuse arendamine, et suuta kohaneda ja vajaduse korral ümber orienteeruda. Juhtide jaoks on uute ja toimivate lahenduste leidmine ettevõtte eduks ja püsimajäämiseks lausa eksistentsiaalse tähtsusega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.