Agiilsus ja disainmõtlemine – edukate ettevõtete salavalem
Püsiva konkurentsieelise saavutamiseks on ettevõtetel vaja järjepidevalt tegeleda uute ja olemasolevate toodete või teenuste arendamisega, maksimaalselt kõrge kasutaja-, kliendi- ja töötajakogemuse tagamisega ning organisatsiooni- ja juhtimiskultuuri kvaliteedi edendamisega.
Seda kõike tuleb teha olukorras, kus töötajate ootused tööandjatele on muutunud märksa kõrgemaks ja võimekaid töötajaid on keerulisem hoida ning uute talentide järele küünitavad paralleelselt mitme juhi käed. Kasvab nii palgasurve kui ka soov üha enam oma töös ja inimsuhetes tähenduslikkust ja õnne leida. Üksikisiku tasandil on rohkem kui kunagi varem võtmeküsimuseks enesejuhtimise ja õppimisvõimekuse arendamine, et suuta kohaneda ja vajaduse korral ümber orienteeruda. Juhtide jaoks on uute ja toimivate lahenduste leidmine ettevõtte eduks ja püsimajäämiseks lausa eksistentsiaalse tähtsusega.
Tervisekindlustus on tööandjate seas muutunud vaikimisi standardiks – justkui mõõdupuuks, kui palju ettevõte oma inimesi väärtustab. Ent üha sagedamini valitakse valmis tervisehüvede pakette, mis näevad küll head välja ja jätavad mulje sisukast investeeringust, kuid ei paku töötajatele tegelikku tuge.