• 25.01.24, 11:21

Circle K astub sotsiaalse eksperimendiga teenindajate kiusamise vastu

Balti riikides korraldatud Circle K siseuuring näitas, et keskmiselt neli teenindajat kümnest on kogenud sobimatut käitumist klientidelt.
Circle K püüab paremat meeleolu tekitada tassi kohviga.
  • Circle K püüab paremat meeleolu tekitada tassi kohviga.
  • Foto: Liis Treimann
Olgugi et ettevõte on juba mõne aasta jagu probleemile aktiivselt tähelepanu pööranud ning töötanud välja töötjaid toetavad tugisüsteemid ja kursused, on olukord jätkuvalt murettekitav. Täna, 25. jaanuaril kutsutakse inimesi üles kiusamist märkama sotsiaalse eksperimendiga, kuhu on kaasatud enam kui 260 Circle K teenindusjaama üle Baltikumi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.25, 17:36
„Tahan puhkust ilma meilivahetuseta.” Töötaja ootab tööandjalt digilahendusi
Soovitused, mida silmas pidada personalitarkvara valimisel
Töötajad tahavad tööandjalt samasugust kasutajakogemust, nagu saavad iga päev muid teenuseid kasutades, olgu selleks äpi kaudu söögi tellimine või laste andmete vaatamine eKoolis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele