Kas aimasid, et sellel, kuidas me vabal ajal teistele oma tööst räägime või mida oma sotsiaalmeedia kontodel tööga seoses postitame, on ettevõtte brändingu vaatenurgast väga oluline roll?

- Oma tegude ja sõnadega kujundab iga töötaja päevast päeva ettevõtte kuvandit, teab Olesija Saue.
- Foto: Kersti Niglas
Iga töötaja on oma ettevõtte visiitkaart ja kõik ettevõttes töötavad inimesed mängivad väga olulist rolli ettevõtte brändi kujundamisel, kirjeldab persoonibrändingu ekspert, juhtimis-coach ja raamatu „Bränd Nimega Sina“ kaasautor Olesija Saue. Me ei mõtle tihti sellele, et esindame oma ettevõtet või tööandjat ka töövälisel ajal ja oleme seetõttu justkui brändisaadikud. Tegelikkuses kujundame aga 24/7 oma tegude ja sõnadega oma firma kuvandit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kujutlege ette tööpäeva, kus meeskonnakoolitus või koosolek tähendab slaidide ja kohvipauside kõrval rahu ning männimetsa vaikuses tehtud otsuseid. Ühist lõbusat olekut mitte kontoriseinte vahel, vaid loodusmatkal või saunakuumuses. Just sellist mõnusat ja innustavat keskkonda pakub Roosta Puhkeküla septembrist maini, mil suvine suurem sagimine on möödas.