• 30.04.24, 12:57

Iga töötaja on oma ettevõtte visiitkaart

Kas aimasid, et sellel, kuidas me vabal ajal teistele oma tööst räägime või mida oma sotsiaalmeedia kontodel tööga seoses postitame, on ettevõtte brändingu vaatenurgast väga oluline roll?
Oma tegude ja sõnadega kujundab iga töötaja päevast päeva ettevõtte kuvandit, teab Olesija Saue.
  • Oma tegude ja sõnadega kujundab iga töötaja päevast päeva ettevõtte kuvandit, teab Olesija Saue.
  • Foto: Kersti Niglas
Iga töötaja on oma ettevõtte visiitkaart ja kõik ettevõttes töötavad inimesed mängivad väga olulist rolli ettevõtte brändi kujundamisel, kirjeldab persoonibrändingu ekspert, juhtimis-coach ja raamatu „Bränd Nimega Sina“ kaasautor Olesija Saue. Me ei mõtle tihti sellele, et esindame oma ettevõtet või tööandjat ka töövälisel ajal ja oleme seetõttu justkui brändisaadikud. Tegelikkuses kujundame aga 24/7 oma tegude ja sõnadega oma firma kuvandit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 14:23
Mobiilne kokteilibaar Booze Mule tuleb kohale ja tõmbab sündmuse käima
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele