Eesti tudengite hinnangutel põhinevas Eesti ettevõtete ja organisatsioonide atraktiivsuse edetabelis on ligi 300 nime. Nimekirjas pole nimetatud viie kõige vähem atraktiivsemaks hinnatud tööandja nime.

- Fotomeenutus atraktiivsete tööandjate päevalt: kõigi kategooriate esikolmikud.
- Foto: Andrei Ozdoba
Selleks, et olla tööandja brändingus ja töötajate leidmises edukas, peab tegevusi planeerima ja tulemusi mõõtma. Tulemused TOP 300 hulgas annavad ettevõttele sisendi, mille alusel kaardistada nii hetkeolukord, hinnata juba tehtud tegevuste tulemuslikkust kui ka planeerida tulevikku.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui vaatame Eesti elanikkonda demograafilises võtmes, näeme, et tuleviku töötajate leidmiseks tuleb tegutseda juba praegu. Vaata üle, missugused on tänaste noorte ootused tööle asumisel, olgu teemaks siis töötasu, karjääriootused või töökoha valiku kriteeriumid.
NB! Lisatud fotogalerii autasustamiselt!
Eesti Kaubandus-Tööstuskoja ja Instari korraldatud atraktiivsete tööandjate päeval tutvustati Eesti inimeste tööootuste ja tööandja maine uuringu tulemusi ning tunnustati organisatsioone, kes on tuntud ja hinnatud tööandjad. Uuringus osales ligi 6000 tudengit ja kutsekooliõpilast erinevatelt erialadelt.
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.