Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Millised oskused on hädavajalikud, et karantiinis olevad kaugtöötajad edukalt hakkama saaksid?
Olukorras, kus paljud ettevõtted on sunnitud rakendama kaugtöö võimalust ja paljud neist teevad seda esimest korda, on õige aeg mõelda sellele, mis teeb kaugtööd tegeva töötaja edukaks.
Kaugtöö osakaal on viimastel aastatel kasvanud (Global Workplace Analyticsi kohaselt lausa 44% viimase viie aasta jooksul) ja ka Eestis on mitmed toredad ettevõtted kaugtöö promomisega silma jäänud, nende seas Elisa, Toggle ja GoWorkaBit.
Eesti IT-sektor seisab silmitsi paradoksiga: vabu töökohti ja nõudlust on küllaga, kuid sobivate oskustega spetsialiste napib. SA Kutsekoja prognoosid näitavad, et aastaks 2027 vajab Eesti IT-sektor juurde 33 000 inimest. Samas pole küsimus ainult kvantiteedis – tööandjad ootavad tänapäeval enamat kui lihtsalt tehnilisi oskusi.