25. aprill 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas müüa oma järgmist järelkasvuprogrammi ja noppida turult parimad kandidaadid?

See küsimus on kahtlemata vaevanud paljude juhtide pead. Siit leiad viis kindlat nõuannet, mida järgides võid kindel olla, et oled teinud kõik endast sõltuva parimate tähelepanu püüdmiseks.

Üha enam on turul erinevaid kodumaised, aga ka rahvusvahelisi tööandjaid, kes kutsuvad osalema oma järelkasvuprogrammis (heal lapsel ikka minu nime, ühe jaoks on see järelkasvuprogramm, teisele talendi või juhtide arenguprogramm, kolmandale üldse stipendiumiprogramm). Kuigi põnevaid programme tuleb juurde nagu seeni pärast vihma, on potentsiaalsete kandidaatide arv vähenemas. Miks? Aga selle pärast, et aasta-aastalt tuleb turule üha vähem inimesi kuna tänased tudengid on põlvkonnast, mil Eestis sündivus drastiliselt vähenes. Seega kordan küsimust: mida teha selleks, et panna parimatel suud vett jooksma?

Seekordne postitus põhineb tuntud ja tunnustatud reklaamiagentuuri OgilvyOne Worldwide globaalse sponsorlusprogrammil, mis kutsus kandidaate üles telliskivi müüma. Tegemist oli YouTube’i-keskkonnas oleva videoüleskutsegamüüa punast telliskivi ja koostada selleks 1–2 minuti pikkune reklaamvideo, mis tuli samuti YouTube’i üles laadida. Kõigi kandideerinute ehk video üles laadinute hulgast valiti välja kolm parimat, kes kutsuti Cannes’i reklaamivaldkonna festivalile, kus neil tuli publiku ees teha ettekanne Motorola Droid nutitelefoni kohta.Tulemustest.

Saadi:

üle 230 videopostituse 12 riigist;üle 100 000 visiidi YouTube’i-kanalile;üle 90 000 videovaatamise.

Võitja ehk väljavalitu sai auhinnaks 3-kuulise stipendiumi OgilvyOne Worldwide’is.

Edu faktorid ehk mida teha selleks, et saada talendid enda järelkasvuprogrammi:

pead olema teada ja tuntud. Jah, nimi maksab ja bränd ka. Seega kui tahad saada parimaid, pead ka ise milleski parim olema.organiseeri konkurss. Ainuüksi teadmine, et tegemist on konkursiga, kõnetab paljusid. Ogilvy korraldas konkursi „Maailma parima müügiinimese otsing” (inglise keeles „Search for the world’s greatest salesperson”)oluline on väljakutse! Lisaks võidule tuleks pakkuda ka veidi närvikõdi. Antud juhul tuli kandidaatidel mõelda välja lahendus, kuidas müüa punast telliskivi. Mõtle nüüd ise, kuidas seda sina teeksid!paku präänikut. Lisaks ahvatlevale võidule tuleks pakkuda miskit ahvatlevat veel. Ogilvy kutsus kolm finaalikandidaati Prantsusmaale Cannes’i rekaamimaailma festivalile.kui teed midagi, tee seda suurelt ja panusta ka omalt poolt sellesse. Ogilvy koostas ahvatleva videoüleskutse, avas oma YouTube’i-kanali, lõi erinevaid keskkondi, kus kampaaniat reklaamida jne.

Kui tahad teada, kes ja millise müügivideoga selle konkursi võitis, siis saad seda teada siit!

Allikas: Helo Tamme blogi

Autor: Helo Tamme, ISS-i personalijuht

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456