See küsimus on kahtlemata vaevanud paljude juhtide pead. Siit leiad viis kindlat nõuannet, mida järgides võid kindel olla, et oled teinud kõik endast sõltuva parimate tähelepanu püüdmiseks.
Üha enam on turul erinevaid kodumaised, aga ka rahvusvahelisi tööandjaid, kes kutsuvad osalema oma järelkasvuprogrammis (heal lapsel ikka minu nime, ühe jaoks on see järelkasvuprogramm, teisele talendi või juhtide arenguprogramm, kolmandale üldse stipendiumiprogramm). Kuigi põnevaid programme tuleb juurde nagu seeni pärast vihma, on potentsiaalsete kandidaatide arv vähenemas. Miks? Aga selle pärast, et aasta-aastalt tuleb turule üha vähem inimesi kuna tänased tudengid on põlvkonnast, mil Eestis sündivus drastiliselt vähenes. Seega kordan küsimust: mida teha selleks, et panna parimatel suud vett jooksma?
Seekordne postitus põhineb tuntud ja tunnustatud reklaamiagentuuri
OgilvyOne Worldwide globaalse sponsorlusprogrammil, mis kutsus kandidaate üles telliskivi müüma. Tegemist oli YouTube’i-keskkonnas oleva
videoüleskutsega,
müüa punast telliskivi ja koostada selleks 1–2 minuti pikkune reklaamvideo, mis tuli samuti YouTube’i üles laadida. Kõigi kandideerinute ehk video üles laadinute hulgast valiti välja kolm parimat, kes kutsuti Cannes’i reklaamivaldkonna festivalile, kus neil tuli publiku ees teha ettekanne Motorola Droid nutitelefoni kohta.Tulemustest.
Saadi:
üle 230 videopostituse 12 riigist;üle 100 000 visiidi YouTube’i-kanalile;üle 90 000 videovaatamise.
Võitja ehk väljavalitu sai auhinnaks 3-kuulise stipendiumi OgilvyOne Worldwide’is.
Edu faktorid ehk mida teha selleks, et saada talendid enda järelkasvuprogrammi:
pead olema teada ja tuntud. Jah, nimi maksab ja bränd ka. Seega kui tahad saada parimaid, pead ka ise milleski parim olema.organiseeri konkurss. Ainuüksi teadmine, et tegemist on konkursiga, kõnetab paljusid. Ogilvy korraldas konkursi „Maailma parima müügiinimese otsing” (inglise keeles „Search for the world’s greatest salesperson”)oluline on väljakutse! Lisaks võidule tuleks pakkuda ka veidi närvikõdi. Antud juhul tuli kandidaatidel mõelda välja lahendus, kuidas müüa punast telliskivi. Mõtle nüüd ise, kuidas seda sina teeksid!paku präänikut. Lisaks ahvatlevale võidule tuleks pakkuda miskit ahvatlevat veel. Ogilvy kutsus kolm finaalikandidaati Prantsusmaale Cannes’i rekaamimaailma festivalile.kui teed midagi, tee seda suurelt ja panusta ka omalt poolt sellesse. Ogilvy koostas ahvatleva videoüleskutse, avas oma YouTube’i-kanali, lõi erinevaid keskkondi, kus kampaaniat reklaamida jne.
Kui tahad teada, kes ja millise müügivideoga selle konkursi võitis, siis saad seda teada
siit!
Autor: Helo Tamme, ISS-i personalijuht
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt haiguste raviks tehtav kulutus, vaid nutikas investeering töötajate heaolusse ja ettevõtte tootlikkusse. Üha enam tööandjaid mõistab, et tervise edendamine algab ennetusest, mitte siis, kui probleemid juba ilmnevad,“ ütleb Confido Terviselahenduse tootejuht Liis Ader.