• 31.10.16, 16:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalmeedia kui sotsiaalse kapitali kandja

„Ütle mulle, kes on sinu sõbrad ja ma ütlen, kes oled sina ise.” See tuntud vanasõna ilmestab suurepäraselt tänapäeval sotsiaalmeedias kajastatavat infot. Nii kasutataksegi sotsiaalmeediat taustauuringu ühe meetodina.
Sotsiaalmeedia kui sotsiaalse kapitali kandja
Sotsiaalmeedia on vahend, tänu millele saame teada oma tutvusringkonda kuuluvate inimeste (kolleegid, sõbrad, juhututtavad, klassi-, trennikaaslased jne) päevarutiini – mida keegi sööb, millal magab, reisil käib või trenni teeb ning arvamusavaldusi enda ja teiste elu erinevate aspektide kohta: kes millise poliitikuga rahul(olematu) on, kellel on oma rahva pärast häbi, kes millist looma armastab, kes valesti parkijaid hukka mõistab jne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele