Autorid: Janela Peterson, Anu Vihula • 3. aprill 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Massaaž töökohal – luksus või reaalne vajadus?
Viimase kümne aasta jooksul on töötajate heaolule hakatud üha rohkem tähelepanu pöörama – seda nii kutsehaiguste vältimise kui ka vaimse tervise ja ergonoomika poolelt, sest viimaks on saadud aru, et töötaja tervis on tema tõhususe alustala.
Foto: Antonio Guillen Fernández, Photobox/Panthermedia
Praegu räägitakse palju nn pehmete väärtuste mõjust äritulemustele ja et seda ei maksaks alahinnata. Väljend „pehmed väärtused” võib tunduda puhtalt selle sõnakoosluse tõttu ebaoluline, aga tegelikkuses on hoolimine ja selle väljanäitamine need, mis teevad inimesest inimese. Need on rohkem hoopis kõvad väärtused – heaolu ja õnnetunne kandub igatahes üle töötulemustele ja vastupidi. Kokkuvõttes võidab kindlasti ka ettevõtte majandustulemus.