Autorid: Janela Peterson, Anu Vihula • 3. aprill 2019

Massaaž töökohal – luksus või reaalne vajadus?

Viimase kümne aasta jooksul on töötajate heaolule hakatud üha rohkem tähelepanu pöörama – seda nii kutsehaiguste vältimise kui ka vaimse tervise ja ergonoomika poolelt, sest viimaks on saadud aru, et töötaja tervis on tema tõhususe alustala.
Foto: Antonio Guillen Fernández, Photobox/Panthermedia

Praegu räägitakse palju nn pehmete väärtuste mõjust äritulemustele ja et seda ei maksaks alahinnata. Väljend „pehmed väärtused” võib tunduda puhtalt selle sõnakoosluse tõttu ebaoluline, aga tegelikkuses on hoolimine ja selle väljanäitamine need, mis teevad inimesest inimese. Need on rohkem hoopis kõvad väärtused – heaolu ja õnnetunne kandub igatahes üle töötulemustele ja vastupidi. Kokkuvõttes võidab kindlasti ka ettevõtte majandustulemus.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456