Autor: Maiko Saluorg • 10. aprill 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kust tuleb tolm ja kuhu kaovad noored
Maailmas on palju ettevõtteid, kus surutakse loovaid lahendusi alla või jäetakse nende ideede autorid premeerimata – halvemal juhul neid isegi karistatakse.
Foto: Antonio Guillen Fernández, Photobox/Panthermedia
Samal ajal imestatakse, miks uutest talentidest puudus on ja ettevõtte tooted piisavalt närvikõdi ning meediakõmu ei tekita. Kummalisel kombel seisavad nende ettevõtete kodulehtedel peaaegu alati kõige kuumemad fraasid – oleme uuendusmeelsed, hindame noori, oleme suunatud tulevikku.