• 10.04.19, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kust tuleb tolm ja kuhu kaovad noored

Maailmas on palju ettevõtteid, kus surutakse loovaid lahendusi alla või jäetakse nende ideede autorid premeerimata – halvemal juhul neid isegi karistatakse.
Kust tuleb tolm ja kuhu kaovad noored
  • Foto: Photobox/Panthermedia
Samal ajal imestatakse, miks uutest talentidest puudus on ja ettevõtte tooted piisavalt närvikõdi ning meediakõmu ei tekita. Kummalisel kombel seisavad nende ettevõtete kodulehtedel peaaegu alati kõige kuumemad fraasid – oleme uuendusmeelsed, hindame noori, oleme suunatud tulevikku.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 14:23
Mobiilne kokteilibaar Booze Mule tuleb kohale ja tõmbab sündmuse käima
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele