Konkurents parimate töötajate nimel paneb organisatsioone pingutama, et ehitada üles tugev tööandja bränd, millega uusi talente ligi meelitada ja olemasolevaid töötajaid hoida.
Uue kolleegi leidmisel kulub palju tunde selleks, et pakkuda talle parimat sisseelamisprogrammi, kvaliteetseid koolitusi ja nauditavat töökeskkonda. Ikkagi võib töötaja otsustada aasta või paari pärast lahkuda, öeldes, et kõik oli suurepärane, aga tal polnud piisavalt arenguvõimalusi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.