Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Töötajakogemus kui äristrateegia
Töötajakogemus tähendab töötaja teekonda organisatsioonis. See hõlmab kõike alates peamistest verstapostidest kuni suheteni töökaaslastega, tehnoloogia kasutamisest füüsilise töökeskkonnani.
Äriliidrid on selle teema olulisust järjest enam tunnistama hakanud. Hiljutine Deloitte University Pressi uurimus näitas, et peaaegu 80 protsenti juhtidest üle maailma hindab töötajakogemust oluliseks või väga oluliseks.
Kas Sinu meeskond vajab uut hingamist, värskeid ideid ja keskendumist, mis ei kao juba pärast lõunapausi? Siis on aeg murda tavapärastest seinadest välja ja korraldada oma järgmine seminar, strateegiapäev või tiimikoosolek kohas, kus mõtted hakkavad päriselt liikuma – Fra Mare Thalasso Spas Haapsalus.