Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Töötajakogemus kui äristrateegia
Töötajakogemus tähendab töötaja teekonda organisatsioonis. See hõlmab kõike alates peamistest verstapostidest kuni suheteni töökaaslastega, tehnoloogia kasutamisest füüsilise töökeskkonnani.
Äriliidrid on selle teema olulisust järjest enam tunnistama hakanud. Hiljutine Deloitte University Pressi uurimus näitas, et peaaegu 80 protsenti juhtidest üle maailma hindab töötajakogemust oluliseks või väga oluliseks.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.