• 28.01.20, 07:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töötajakogemus kui äristrateegia

Töötajakogemus tähendab töötaja teekonda organisatsioonis. See hõlmab kõike alates peamistest verstapostidest kuni suheteni töökaaslastega, tehnoloogia kasutamisest füüsilise töökeskkonnani.
Töötajakogemus kui äristrateegia
  • Foto: Pixabay
Äriliidrid on selle teema olulisust järjest enam tunnistama hakanud. Hiljutine Deloitte University Pressi uurimus näitas, et peaaegu 80 protsenti juhtidest üle maailma hindab töötajakogemust oluliseks või väga oluliseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.25, 10:06
Holidjob kavatseb muuta teenuste ja tööotsingu loogikat Baltimaades
On aasta 2025. Meil on GPS, tehisintellekt, isesõitvad autod, targad linnad ja humanoidrobotid, kuid kui on vaja leida töötajat, klienti või teenust, siis spetsiaalsete otsinguportaalide avamisel tunned end nagu aastas 2005. „Lae kuulutus üles ning jää lootma, et keegi märkab - midagi pole muutunud, kui välja arvata kuulutuste avaldamise tõusvad hinnad,“ ütleb uue veebipõhise otsinguteenuse Holidjob asutaja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele