• 28.01.20, 07:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töötajakogemus kui äristrateegia

Töötajakogemus tähendab töötaja teekonda organisatsioonis. See hõlmab kõike alates peamistest verstapostidest kuni suheteni töökaaslastega, tehnoloogia kasutamisest füüsilise töökeskkonnani.
Töötajakogemus kui äristrateegia
  • Foto: Pixabay
Äriliidrid on selle teema olulisust järjest enam tunnistama hakanud. Hiljutine Deloitte University Pressi uurimus näitas, et peaaegu 80 protsenti juhtidest üle maailma hindab töötajakogemust oluliseks või väga oluliseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.11.25, 14:42
Ergonoomilised soovitused, mis aitavad su töötajal kauem tervena püsida
Tänapäeval on üks suurimaid väljakutseid tööandjana see, kuidas hoida töötajad terved, motiveeritud ja produktiivsed. Ergonoomiline töökeskkond ei ole enam lihtsalt mugavus vaid strateegiline investeering, mis vähendab tööga kaasnevaid terviseriske ning parandab ettevõtte tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele