Kui ühiskond võitleb ellujäämise nimel otseselt ja ülekantud tähenduses, siis tundub, et kõik muu võib jääda tagaplaanile. Milleks mõelda tööheaolust, kui töö võib üldse kaduda?
Kriis läheb üle ja siis algab tõsine konkurents iga kliendi nimel. Siis on vaja, et töötajad suudaksid ja tahaksid teha lisapingutuse parema töötulemuse nimel. Uuringuid on tehtud palju, aga üks laiaulatuslikumaid näitas, et hea enesetundega inimeste töö on keskmiselt 31% tootlikum, nad müüvad 37% rohkem ja on kolm korda loovamad. Kui hoolitsete inimeste tööheaolu eest ka kriisi ajal, saate endale lojaalse töötajaskonna, kes suure tõenäosusega oskab hinnata teie püüdlusi ja panustab ka ise rohkem kui minimaalselt vajalik.
Seotud lood
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.