Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tagasi tööle 2. osa: kodukontori töötajate juhtimine, plaanid tulevikuks, haigestunud töötaja
Kuidas tulla toime sellega, kui paljud töötajad on koondatud? Kuidas juhtida ja kaasata kodus töötavaid töötajaid? Kuidas valmistuda tulevikuks?
Loe kindlasti ka esimest osa, kus kirjutati peamiselt sellest, milliseid meetmeid kontorisse naasmisel rakendada ja kuidas pärast sulgemisperioodi taas tööga alustada.
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.