• 27.05.20, 14:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Intervjuu: värbamist ja tööd hakatakse uue nurga alt vaatama

Millise kogemuse võtsid endaga kaasa ettevõtted, kes pidid eriolukorras värbama? Mida digikanalite kasutamisel kindlasti tähele panna ja kuidas värbamist märkimisväärselt lühemaks teha? Kuidas ilmselt eesseisev majanduskriis värbamist mõjutab? Sellest rääkisid intervjuus lähemalt Coop Panga personalijuht Janika Valliste ja Interim Agentuuri partner Eela Velström.
Intervjuu: värbamist ja tööd hakatakse uue nurga alt vaatama
Mis on eriolukorra tõttu värbamise kontekstis muutunud? Kas need muutused on praegu ja lähevad mõne aja pärast mööda või nad on siin selleks, et jääda?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele