• 15.07.20, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas kriisi ajal töötajate motivatsiooni hoida ja taastada? 1. osa

Kriis ei hüüa tulles, seetõttu ta ongi kriis. Miks kriis töötajates hirmu tekitab ja kuidas sellega hakkama saada? Milline on probleemist-eemale-inimene ja miks luua kriisi töögrupp?
Kuidas kriisi ajal töötajate motivatsiooni hoida ja taastada? 1. osa
  • Foto: Unsplash
Kriis (kreeka keeles: κρίσις) on olukord, mis nõuab muutmist ning võib esineda isiklikul või sotsiaalsel tasandil. See võib olla traumaatiline või pingeline muutus inimese elus või ebastabiilne ja ohtlik sotsiaalne situatsioon poliitilises, sotsiaalses, majanduslikus, sõjategevuses või oluline looduskeskkonna nähtus, millega kaasneb ähvardavalt järsk muutus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele