Ainult tellijatele
Autor: Jaanika Rannula • 21. august 2020
Ainult tellijatele

Kuidas väärtused ja vajadused mõjutavad võimekust teha tulemuslikult koostööd?

Meeskonna juhtimises ja inimestevahelises koostöös on oluline selge ja avatud suhtlemine, peamiselt saavad takistused ning konfliktid alguse sellest, et on valesti mõistetud eesmärke ja kokkuleppeid või on üksteisest mööda räägitud. Mis on selle taga? Kuidas on tulemuslikkus ning hea koostöö seotud väärtushinnangute, vajaduste ja inimeste võimekusega?

Inimeste käitumise taustajõuks on tema põhiväärtused ja vajadused. Sõltuvalt inimese vajadusest saavad alguse tema pühendumine, tegutsemistahe, koostöö ning kuidas ta suhtleb teiste inimestega. Vajadused suunavad kõneviisi ja käitumist, peamised vajadused on:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Helle-Mai LambingPersonaliuudised.ee toimetajaTel:
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230