• 21.08.20, 10:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas väärtused ja vajadused mõjutavad võimekust teha tulemuslikult koostööd?

Meeskonna juhtimises ja inimestevahelises koostöös on oluline selge ja avatud suhtlemine, peamiselt saavad takistused ning konfliktid alguse sellest, et on valesti mõistetud eesmärke ja kokkuleppeid või on üksteisest mööda räägitud. Mis on selle taga? Kuidas on tulemuslikkus ning hea koostöö seotud väärtushinnangute, vajaduste ja inimeste võimekusega?
Kuidas väärtused ja vajadused mõjutavad võimekust teha tulemuslikult koostööd?
Inimeste käitumise taustajõuks on tema põhiväärtused ja vajadused. Sõltuvalt inimese vajadusest saavad alguse tema pühendumine, tegutsemistahe, koostöö ning kuidas ta suhtleb teiste inimestega. Vajadused suunavad kõneviisi ja käitumist, peamised vajadused on:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.25, 10:06
Holidjob kavatseb muuta teenuste ja tööotsingu loogikat Baltimaades
On aasta 2025. Meil on GPS, tehisintellekt, isesõitvad autod, targad linnad ja humanoidrobotid, kuid kui on vaja leida töötajat, klienti või teenust, siis spetsiaalsete otsinguportaalide avamisel tunned end nagu aastas 2005. „Lae kuulutus üles ning jää lootma, et keegi märkab - midagi pole muutunud, kui välja arvata kuulutuste avaldamise tõusvad hinnad,“ ütleb uue veebipõhise otsinguteenuse Holidjob asutaja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele