Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uue töötaja vastuvõtmine: 5 nõuannet virtuaalseks tervitamiseks
Koroonakriis on kogu sisseelamisprotsessi pea peale pööranud. Distantsilt töötajate vastuvõtmine oli varem harv, aga nüüd peavad seda tegema paljud ettevõtted. Tõenäoliselt jätkub töötajate virtuaalne vastuvõtmine ettevõttesse ka pärast kriisi.
Aga kas virtuaalselt on võimalik korraldada samal tasemel sisseelamisprogrammi nagu füüsilises töökeskkonnas? Pole kahtlustki, et uute töötajate vastuvõtmise õigesti korraldamine on ülimalt tähtis. See on olulise tähtsusega mitte ainult nende sisseelamise, vaid ka hilisema tööl püsimise seisukohalt. Human Capital Institute’i andmetel lahkub 20% uutest töötajatest pärast kehva sisseelamiskogemust töölt esimese 45 päeva jooksul. Järgmised viis nõuannet aitavad luua uutele töötajatele täiusliku virtuaalse vastuvõtu.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.