Koroonakriis on kogu sisseelamisprotsessi pea peale pööranud. Distantsilt töötajate vastuvõtmine oli varem harv, aga nüüd peavad seda tegema paljud ettevõtted. Tõenäoliselt jätkub töötajate virtuaalne vastuvõtmine ettevõttesse ka pärast kriisi.
Aga kas virtuaalselt on võimalik korraldada samal tasemel sisseelamisprogrammi nagu füüsilises töökeskkonnas? Pole kahtlustki, et uute töötajate vastuvõtmise õigesti korraldamine on ülimalt tähtis. See on olulise tähtsusega mitte ainult nende sisseelamise, vaid ka hilisema tööl püsimise seisukohalt. Human Capital Institute’i andmetel lahkub 20% uutest töötajatest pärast kehva sisseelamiskogemust töölt esimese 45 päeva jooksul. Järgmised viis nõuannet aitavad luua uutele töötajatele täiusliku virtuaalse vastuvõtu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehisintellekti ja andmepõhiste otsuste roll ettevõtetes kasvab kiiremini kui kunagi varem. Ometi tunnevad paljud töötajad, et need teemad on liiga tehnilised või keerulised – justkui kuuluks masinõpe ainult IT-spetsialistidele. Tegelikult on pilt vastupidine: andmevõimekus on saanud oluliseks osaks pea igas ametis, olgu tegu klienditeekonna kujundaja, tootmisjuhi või analüütikuga.