Mille alusel valida omale värbamistarkvara pakkuja? Millal on õige aeg värbamistarkvara kasutusele võtta? Kui palju värbamistarkvara aega säästab ja millal see end ära tasub? Milliseid värbamisprotsesse on võimalik värbamistarkvara abil automaatseks muuta või lihtsustada?
Värbamistarkvara lahendusi on eraldiseisvaid, s.t selliseid, mis on mõeldud ainult värbamisprotsesside, kandidaatide halduse, sihtotsingu ja värbamisturunduse lihtsustamiseks, kirjutab Paavo Heil RecruitLabi blogis. Aga on ka selliseid, mida pakutakse tervikliku HR-i infosüsteemi (HRIS) ühe osana. Üldine trend, kuhu HRIS-id liiguvad, kipub tarkvara pakkujate poolelt olema spetsialiseerumine ühele konkreetsele protsessile personalivaldkonnas ja lihtsad integreerimisvõimalused kõigi teiste organisatsiooni HRIS-i osadega.
Seotud lood
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.