Mille alusel valida omale värbamistarkvara pakkuja? Millal on õige aeg värbamistarkvara kasutusele võtta? Kui palju värbamistarkvara aega säästab ja millal see end ära tasub? Milliseid värbamisprotsesse on võimalik värbamistarkvara abil automaatseks muuta või lihtsustada?
Värbamistarkvara lahendusi on eraldiseisvaid, s.t selliseid, mis on mõeldud ainult värbamisprotsesside, kandidaatide halduse, sihtotsingu ja värbamisturunduse lihtsustamiseks, kirjutab Paavo Heil RecruitLabi blogis. Aga on ka selliseid, mida pakutakse tervikliku HR-i infosüsteemi (HRIS) ühe osana. Üldine trend, kuhu HRIS-id liiguvad, kipub tarkvara pakkujate poolelt olema spetsialiseerumine ühele konkreetsele protsessile personalivaldkonnas ja lihtsad integreerimisvõimalused kõigi teiste organisatsiooni HRIS-i osadega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti IT-sektor seisab silmitsi paradoksiga: vabu töökohti ja nõudlust on küllaga, kuid sobivate oskustega spetsialiste napib. SA Kutsekoja prognoosid näitavad, et aastaks 2027 vajab Eesti IT-sektor juurde 33 000 inimest. Samas pole küsimus ainult kvantiteedis – tööandjad ootavad tänapäeval enamat kui lihtsalt tehnilisi oskusi.