Mille alusel valida omale värbamistarkvara pakkuja? Millal on õige aeg värbamistarkvara kasutusele võtta? Kui palju värbamistarkvara aega säästab ja millal see end ära tasub? Milliseid värbamisprotsesse on võimalik värbamistarkvara abil automaatseks muuta või lihtsustada?
Värbamistarkvara lahendusi on eraldiseisvaid, s.t selliseid, mis on mõeldud ainult värbamisprotsesside, kandidaatide halduse, sihtotsingu ja värbamisturunduse lihtsustamiseks, kirjutab Paavo Heil RecruitLabi blogis. Aga on ka selliseid, mida pakutakse tervikliku HR-i infosüsteemi (HRIS) ühe osana. Üldine trend, kuhu HRIS-id liiguvad, kipub tarkvara pakkujate poolelt olema spetsialiseerumine ühele konkreetsele protsessile personalivaldkonnas ja lihtsad integreerimisvõimalused kõigi teiste organisatsiooni HRIS-i osadega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.