Mille alusel valida omale värbamistarkvara pakkuja? Millal on õige aeg värbamistarkvara kasutusele võtta? Kui palju värbamistarkvara aega säästab ja millal see end ära tasub? Milliseid värbamisprotsesse on võimalik värbamistarkvara abil automaatseks muuta või lihtsustada?
Värbamistarkvara lahendusi on eraldiseisvaid, s.t selliseid, mis on mõeldud ainult värbamisprotsesside, kandidaatide halduse, sihtotsingu ja värbamisturunduse lihtsustamiseks, kirjutab Paavo Heil RecruitLabi blogis. Aga on ka selliseid, mida pakutakse tervikliku HR-i infosüsteemi (HRIS) ühe osana. Üldine trend, kuhu HRIS-id liiguvad, kipub tarkvara pakkujate poolelt olema spetsialiseerumine ühele konkreetsele protsessile personalivaldkonnas ja lihtsad integreerimisvõimalused kõigi teiste organisatsiooni HRIS-i osadega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Kui tööaega registreeritakse seadmete abil, siis kaob ära üks inimlik faktor – soov aega omakasu eesmärgil painutada,” selgitab kassa-, läbipääsu-, töö- ja tööajaarvestuse süsteemide arendaja Ektaco konsultant Marko Kizant. „Kui inimene teab, et iga minut fikseeritakse, kaob tal motivatsioon süsteemiga mängida. See tekitab distsipliini, sest kõik teavad, et töötatakse samadel alustel.”