• 29.03.21, 07:16

Eesmärgistatud vestlus – ettevalmistus ja jää murdmine

Mõte vestlusest võib tekitada stressi nii töötajale kui ka juhile. Töötaja jaoks võib see tähendada n-ö vaibale kutsumist ja aruandmist. Juhi jaoks tähendab eesmärgistatud vestlus aga mingisuguse eesmärgi täitmist – selleks võib olla töötajale tagasiside andmine, motiveerimine, tulemuste ülevaatamine või seda kõike korraga.
Eesmärgistatud vestlus – ettevalmistus ja jää murdmine
  • Foto: Pexels
Selgitame, kuidas toimetada siis, kui tegemist on regulaarse eesmärgistatud vestlusega ning kuidas sellist vestlust kõige paremini sisse juhatada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 12:54
Kuidas kasvatada ettevõtte nooremarendajad vanemarendajateks?
Eesti IT-sektor seisab silmitsi paradoksiga: vabu töökohti ja nõudlust on küllaga, kuid sobivate oskustega spetsialiste napib. SA Kutsekoja prognoosid näitavad, et aastaks 2027 vajab Eesti IT-sektor juurde 33 000 inimest. Samas pole küsimus ainult kvantiteedis – tööandjad ootavad tänapäeval enamat kui lihtsalt tehnilisi oskusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele