Kvaliteetse teenuse pakkumise aluseks on vettpidavad kokkulepped. Nende toimivust aitab analüüsida pidev nn kahtlustamine ja miks-küsimuste esitamine.

- Elisa protsesside ja kvaliteediarenduse ekspert Küllike Veski
Igal ettevõttel peaksid olema paika pandud kokkulepped ja kindel tegevuste jada, mida teha selleks, et ettevõttes asjad toimiksid. Olenemata sellest, kas tegu on era- või avaliku sektoriga, peaks olema iga organisatsiooni eesmärk see, et klient saaks parima ja usaldusväärse teeninduse. Kokkulepitud ja toimivad protsessid loovad rajapinna agiilsele ja edukale ümbermängimistele ning protsesside arendamistele kiiresti muutuvas ühiskonnas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Muutuvas maailmas on olenemata erialast üha olulisem olla meeldiv, meeldejääv ja mõjuv sõnumite esitaja. Hea uudis – suhtlusoskuseid saab arendada!