• 13.04.21, 07:35

Kaardista, küsi, kahtle, kaasa ehk Kuidas protsessid hästi toimivaks saada

Kvaliteetse teenuse pakkumise aluseks on vettpidavad kokkulepped. Nende toimivust aitab analüüsida pidev nn kahtlustamine ja miks-küsimuste esitamine.
Elisa protsesside ja kvaliteediarenduse ekspert Küllike Veski
  • Elisa protsesside ja kvaliteediarenduse ekspert Küllike Veski
Igal ettevõttel peaksid olema paika pandud kokkulepped ja kindel tegevuste jada, mida teha selleks, et ettevõttes asjad toimiksid. Olenemata sellest, kas tegu on era- või avaliku sektoriga, peaks olema iga organisatsiooni eesmärk see, et klient saaks parima ja usaldusväärse teeninduse. Kokkulepitud ja toimivad protsessid loovad rajapinna agiilsele ja edukale ümbermängimistele ning protsesside arendamistele kiiresti muutuvas ühiskonnas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.05.25, 12:07
Tark tööajaarvestus loob korra majja
„Kui tööaega registreeritakse seadmete abil, siis kaob ära üks inimlik faktor – soov aega omakasu eesmärgil painutada,” selgitab kassa-, läbipääsu-, töö- ja tööajaarvestuse süsteemide arendaja Ektaco konsultant Marko Kizant. „Kui inimene teab, et iga minut fikseeritakse, kaob tal motivatsioon süsteemiga mängida. See tekitab distsipliini, sest kõik teavad, et töötatakse samadel alustel.”

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele