Kvaliteetse teenuse pakkumise aluseks on vettpidavad kokkulepped. Nende toimivust aitab analüüsida pidev nn kahtlustamine ja miks-küsimuste esitamine.

- Elisa protsesside ja kvaliteediarenduse ekspert Küllike Veski
Igal ettevõttel peaksid olema paika pandud kokkulepped ja kindel tegevuste jada, mida teha selleks, et ettevõttes asjad toimiksid. Olenemata sellest, kas tegu on era- või avaliku sektoriga, peaks olema iga organisatsiooni eesmärk see, et klient saaks parima ja usaldusväärse teeninduse. Kokkulepitud ja toimivad protsessid loovad rajapinna agiilsele ja edukale ümbermängimistele ning protsesside arendamistele kiiresti muutuvas ühiskonnas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.