Kuidas saab personalijuht toetada (tipp)juhi arengut?
Artiklit kirjutades mõtlesin nädalaid, millised on need teadmised, oskused, hoiakud ja käitumismustrid, mis aitavad personalijuhil toetada juhtide arengut. Olles piisavalt „piinelnud”, otsustasin eesliite „tipp” panna sulgudesse.
PARE juhatuse liige ja Human Element Solutions juhataja Ilona Lott
Sõna „tippjuht” tekitab aukartust ja paneb arvama, et tegemist peab kindlasti olema organisatsiooniga, kus töötab vähemalt sadu, kui mitte tuhandeid töötajaid. Eesti mõistes on suurettevõte juba 250 töötajaga organisatsioon (kriteeriumitena lisanduvad käive ja aastabilansi maht, kuid täisajaga töötajate arv on olulisim tegur).
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.