Eestit kimbutavas tööjõupuuduses peavad idufirmad talentide otsimisse ja värbamisprotsessi panema eriliselt palju auru. Strateegiad erinevad ettevõtteti, end kõiki ühendab üks – vaja on leida just need õige töötajad ja vaja on neid leida kõigil. Kuidas orienteeruvad värbamismaailmas Eesti idufirmad, uuris portaal foundME.

- Vasakult Testlio värbamisjuht Renita Käsper, Pipedrive'i personalijuht Oksana Võsa ja Veriffi värbamisjuht Luke Govier
Kõige olulisem on mõista, et tööjõupuudus ei ole hetkeline, vaid muutub aasta-aastalt järjest keerulisemaks, nõustuvad mitme idufirma esindajad. „Suurim müüt on see, et tööjõupuudus on ajutine olukord ja läheb mingi hetk üle. Ei lähe!” ütles Eurora personalijuht Estel Pukk kindlameelselt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.