Kaks inimest viiest peavad tööandja valikul oluliseks teguriks võimalust töötada kodust ja seda peetakse tööandja puhul väga suureks eeliseks, selgus personaliteenuseid pakkuva ettevõtte Randstad korraldatud rahvusvahelisest 2021. aasta tööandja brändi uuringust.
Samuti selgus uuringust, et need töötajad, kellel on juba olemas kodus töötamise võimalus, on tööandjatele lojaalsemad. Tööandja valiku puhul on ülemaailmselt olulised ka atraktiivne palk (62%), töö ja eraelu tasakaal (58%), töökoha kindlus (56%), meeldiv tööõhkkond (55%), karjäärivõimalused (49%). Uuringu tulemused näitavad ka seda, et töötajate vajadused ja ootused on sõltuvalt nende kvalifikatsioonist erinevad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.