• 30.11.21, 05:05

McDonald’s kasutab töötajate hoidmiseks motivatsioonikalendreid

Selleks, et töötajaid hoida ja motiveerida, on McDonald’sis välja arendatud iga-aastased motivatsioonikalendrid, mille tegevuste seast leiab näiteks igakuised väikesed üllatused, aga ka suured tiimiüritused, rääkis intervjuus McDonald’si restoranide tegevjuht Vladimir Janevski. Ettevõte pälvis äsja peresõbraliku tööandja hõbetaseme, seega uurisime, mis restoraniäris hästi tehakse.
McDonald’s kasutab töötajate hoidmiseks motivatsioonikalendreid
  • Foto: Raul Mee
Kõige esimene McDonald’si restoran avati Eestis 1995. aastal Tallinnas Viru tänaval. Läbi kogu aasta töötab restoranides 580 inimest. Suvel on meeskonnas enam kui 600 inimest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele