• 11.04.22, 11:53

Deloitte uuring selgitas välja Z- ja Y-põlvkonna põhiväärtused

Deloitte on jälginud viimase kümnendi jooksul Z- ja Y-põlvkonna hoiakuid ning neid mõjutavaid peamisi sündmusi ja suundumusi. Uuring* on näidanud, et millenniumi ja Z-põlvkonna esindajad on väärtustele ja tegevusele orienteeritud ning nad peavad ennast ja ettevõtet vastutavaks.
Kristine Jarve, Deloitte Eesti ja Baltikumi juht
  • Kristine Jarve, Deloitte Eesti ja Baltikumi juht
Võimalus luua nutitelefonide kaudu kontakte, kutsuda inimesi kokku ja tuua kaasa murranguid on avaldanud ülemaailmset mõju. Alustades #MeToo ja Black Lives Matter liikumistest ning lõpetades kliimamuutustega seotud meeleavalduste ja Araabia kevadega – just need põlvkonnad on andnud tõuke tõelisteks muutusteks ühiskonnas ja ettevõtluses.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.11.25, 14:42
Ergonoomilised soovitused, mis aitavad su töötajal kauem tervena püsida
Tänapäeval on üks suurimaid väljakutseid tööandjana see, kuidas hoida töötajad terved, motiveeritud ja produktiivsed. Ergonoomiline töökeskkond ei ole enam lihtsalt mugavus vaid strateegiline investeering, mis vähendab tööga kaasnevaid terviseriske ning parandab ettevõtte tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele