Autor: Kristine Jarve • 11. aprill 2022
Deloitte uuring selgitas välja Z- ja Y-põlvkonna põhiväärtused
Deloitte on jälginud viimase kümnendi jooksul Z- ja Y-põlvkonna hoiakuid ning neid mõjutavaid peamisi sündmusi ja suundumusi. Uuring* on näidanud, et millenniumi ja Z-põlvkonna esindajad on väärtustele ja tegevusele orienteeritud ning nad peavad ennast ja ettevõtet vastutavaks.
Kristine Jarve, Deloitte Eesti ja Baltikumi juht
Võimalus luua nutitelefonide kaudu kontakte, kutsuda inimesi kokku ja tuua kaasa murranguid on avaldanud ülemaailmset mõju. Alustades #MeToo ja Black Lives Matter liikumistest ning lõpetades kliimamuutustega seotud meeleavalduste ja Araabia kevadega – just need põlvkonnad on andnud tõuke tõelisteks muutusteks ühiskonnas ja ettevõtluses.