• 11.04.22, 11:53

Deloitte uuring selgitas välja Z- ja Y-põlvkonna põhiväärtused

Deloitte on jälginud viimase kümnendi jooksul Z- ja Y-põlvkonna hoiakuid ning neid mõjutavaid peamisi sündmusi ja suundumusi. Uuring* on näidanud, et millenniumi ja Z-põlvkonna esindajad on väärtustele ja tegevusele orienteeritud ning nad peavad ennast ja ettevõtet vastutavaks.
Kristine Jarve, Deloitte Eesti ja Baltikumi juht
  • Kristine Jarve, Deloitte Eesti ja Baltikumi juht
Võimalus luua nutitelefonide kaudu kontakte, kutsuda inimesi kokku ja tuua kaasa murranguid on avaldanud ülemaailmset mõju. Alustades #MeToo ja Black Lives Matter liikumistest ning lõpetades kliimamuutustega seotud meeleavalduste ja Araabia kevadega – just need põlvkonnad on andnud tõuke tõelisteks muutusteks ühiskonnas ja ettevõtluses.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 12:54
Kuidas kasvatada ettevõtte nooremarendajad vanemarendajateks?
Eesti IT-sektor seisab silmitsi paradoksiga: vabu töökohti ja nõudlust on küllaga, kuid sobivate oskustega spetsialiste napib. SA Kutsekoja prognoosid näitavad, et aastaks 2027 vajab Eesti IT-sektor juurde 33 000 inimest. Samas pole küsimus ainult kvantiteedis – tööandjad ootavad tänapäeval enamat kui lihtsalt tehnilisi oskusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele