• 28.04.22, 13:36

Töölpüsimise vestlused aitavad töötajaid ettevõttes hoida

Jätkuva töölt lahkumise lainega hakkama saamiseks peavad personalitöötajad otsima talente väga ebatõenäolistest kohtadest. Aga selle asemel, et otsida hädasti vajaminevaid oskusi väljastpoolt, tuleks panustada hoopis olemasolevatele talentidele.
Foto: Pixabay.
  • Foto: Pixabay.
Töölpüsimise vestluse täpne eesmärk võib organisatsiooniti erineda, aga enamik neist on töötaja kaasatuse hindamised, mis aitavad juhtidel üksikasjalikumalt mõista, miks töötajad on organisatsioonis püsinud ja millel on potentsiaali panna nad lahkuma. Erinevalt lahkumisvestlustest, mis leiavad aset siis, kui töötaja on juba lahkumas, saab töölpüsimise vestlusi kasutada ka ühisele arvamusele jõudmiseks nendega, kelle puhul on risk organisatsioonist lahkumiseks, või nendega, kes on väljendanud soovi töökohta vahetada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.25, 17:36
„Tahan puhkust ilma meilivahetuseta.” Töötaja ootab tööandjalt digilahendusi
Soovitused, mida silmas pidada personalitarkvara valimisel
Töötajad tahavad tööandjalt samasugust kasutajakogemust, nagu saavad iga päev muid teenuseid kasutades, olgu selleks äpi kaudu söögi tellimine või laste andmete vaatamine eKoolis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele