• 28.04.22, 13:36

Töölpüsimise vestlused aitavad töötajaid ettevõttes hoida

Jätkuva töölt lahkumise lainega hakkama saamiseks peavad personalitöötajad otsima talente väga ebatõenäolistest kohtadest. Aga selle asemel, et otsida hädasti vajaminevaid oskusi väljastpoolt, tuleks panustada hoopis olemasolevatele talentidele.
Foto: Pixabay.
  • Foto: Pixabay.
Töölpüsimise vestluse täpne eesmärk võib organisatsiooniti erineda, aga enamik neist on töötaja kaasatuse hindamised, mis aitavad juhtidel üksikasjalikumalt mõista, miks töötajad on organisatsioonis püsinud ja millel on potentsiaali panna nad lahkuma. Erinevalt lahkumisvestlustest, mis leiavad aset siis, kui töötaja on juba lahkumas, saab töölpüsimise vestlusi kasutada ka ühisele arvamusele jõudmiseks nendega, kelle puhul on risk organisatsioonist lahkumiseks, või nendega, kes on väljendanud soovi töökohta vahetada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele