CV-Online’i uuringust selgus, lausa 93% vastanud ettevõtetest on valmis noori värbama. Peamine ajend on võimalus neid ise välja õpetada (74,1%) ja soov aidata noored tööturule (49,4%).
Uuringust selgus, et 85,8% ettevõtetest on valmis värbama noori vanuses 24-26 eluaastat. 83,3% vastajatest on valmis palkama 22–24-aastaseid noori ning lausa 75,7% on valmis värbama noorukeid vanuses 18–22.
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.