Tiimide kohanemisvõime muutustes sõltub väga palju juhi enda valmisolekust muutusteks. Sellest sõltub ettevõtte edukus kriisides.

- Deloitte`i juhtivpartner Diana Rogerova
- Foto: Raul Mee
Kevadel jagas Pärnu Finantskonverentsil liidritele soovitusi muutustega toimetulekuks Deloitte'i Tšehhi juhtivpartner Diana Rogerova. Ka Deloitte'is otsitakse lahendusi, kuidas muutustega toime tulla. Viimase aja kriiside valguses on töösuhetes väga palju muutunud, reaalsus pole enam sama, mis varem. Ka juhtimises tuleb arvestada, et midagi ei saa olema nii, nagu oli enne. “Me ei tea ette, mida toob homne päev, veel vähem teame, mida toob tulevik,” tõdes Rogerova. Katkestused on uus normaalsus, millega on vaja toime tulla.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.